اینستاگرام در حال آزمایش نوعی جدید از حسابهای کاربری ویژهی تولیدکنندگان محتوا و در واقع اینفلوئنسرها است.
حسابهای کاربری ویژهی تولیدکنندگان محتوا یا حسابهای Creator که هماکنون توسط گروه کوچکی از کاربران در دست بررسی و آزمایش قرار دارند، امکانات و قابلیتهای بیشتری را در اختیار اینفلوئنسرها و خالقان محتوا میگذارند. از جملهی این قابلیتها میتوان به دسترسی به آمار و ارقام فالوها و آنفالوها، فیلتر کردن دایرکتها یا همان پیامهای مستقیم از طرف گروههای مشخصی از فالوورها یا دنبالکنندگان (برای مثال، برندهای تجاری یا دوستان) اشاره کرد. علاوهبر این، حسابهای کاربری یادشده به صاحبان آنها این امکان را میدهد که بر روشهای مختلف برقراری ارتباط و تماس دیگران با خود کنترل بیشتری داشته باشند.
اینستاگرام با توسعهی قابلیتها و امکانات جدید میخواهد پلتفرم جذابتری برای تولیدکنندگان محتوا، هنرمندان و اینفلوئنسرها باشد و عملکرد ضعیفتری نسبتبه اسنپچت نداشته باشد. این شبکهی اجتماعی پرطرفدار، در حال حاضر نوعی از حسابهای کاربری ویژهی کسبوکارها را با امکانات بیشتر در اختیار آنها قرار میدهد؛ امکاناتی که از جملهی آنها میتوان به اضافه کردن برچسب قیمت به پستهای مربوط به کالاها و افزودن لینک به استوریهای روزانه اشاره کرد.
حسابهای کاربری ویژهی تولیدکنندگان محتوا در آیندهای نزدیک در دسترس کاربران بیشتری قرار خواهند گرفت. اگر میخواهید دنبالکنندگان و مخاطبان خود را در Instagram افزایش بدهید، اخبار جدید را در این زمینه با دقت دنبال کنید.
.: Weblog Themes By Pichak :.